Kennisbank
Wij staan voor jou klaar
Meer over WYDO ontdekken? Lees dan onze handleidingen en meest gestelde vragen. Kom je ergens niet uit? Navigeer dan naar de helpdesk. Ga naar onze advieshoek voor tips en trucs om meer uit je onderneming te halen.
Vragenbank
Meest gestelde vragen en antwoorden
Dat is geen probleem! Wij willen een compleet aanbod bieden, ook voor jouw onderneming. In dit geval maken we een webdesign voor jouw type bedrijf. Geef ons een belletje of meld het ons via het aanmeldformulier. Hou er wel rekening mee dat de oplevertermijn wat langer duurt dan bij een bestaand webdesign.
Natuurlijk! Je kunt je domeinnaam laten waar deze nu is of door ons laten verhuizen naar WYDO. Geef dan bij het aanmelden aan wat je domeinnaam is. Heb je nog geen domeinnaam? Gebruik dan onze domeincheck om erachter te komen of jouw gewenste domeinnaam nog vrij is.
Uiteraard! Zodra je met het Groei-pakket besluit om producten ernaast te verkopen, dan kun je ons of via je persoonlijke contactpersoon om een upgrade vragen. We zorgen ervoor dat je website binnen korte tijd beschikt over webwinkelmogelijkheden.
Bij het aanmelden geef je aan binnen welke termijn je vooraf wilt betalen. Vervolgbetaling vindt plaats na het einde van elke termijn. Voor annulering van het contract dien je een maand voor het beëindigen van het contact met ons op te nemen.
Dit is niet mogelijk. WYDO is een complete dienstverlening inclusief de website en hosting. Het is wel mogelijk om gebruik te maken van externe mailhosting. Op deze manier kun je de mail daar laten, maar de website bij WYDO onderbrengen.
Dat kan! Geef dan tijdens het aanmelden aan (of wanneer je al klant bent via het verzoekformulier) of je Google G Suite, Office 365 of een eigen mailserver gebruikt. Daarna regelen wij de rest voor jou.
Elke WYDO site koppelen wij aan Google Analytics. In het admin dashboard van Google Analytics vind je een overzicht van jouw website statistieken. Meer informatie over de bezoekersstatistieken vind je hier. Wil je toegang tot het officiële Google Analytics dashboard? Dat kan! Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier.
Binnen de webmail vind je desktop e-mailtoepassingen, waarmee je automatisch jouw e-mail kunt instellen. Als jouw e-mailprogramma hier niet tussen staat, kun je dit handmatig instellen. Deze gegevens staan ook op dezelfde pagina binnen de webmail. Voer de volgende stappen uit:
- Log in op je webmail
- Navigeer naar ‘Email client configureren’
- Voor automatische configuratie klik je op het gewenste protocol
- Voor de handmatige instellingen scroll je naar beneden.
Wil je dat wij je hiermee op afstand assisteren? Vul dan het volgende verzoekformulier in en wij helpen je zo snel mogelijk.
Staat jouw vraag hier niet tussen? Navigeer hieronder naar jouw onderwerp.