De all-in-one verzendtool

SendCloud integratie

SendCloud is een all-in-one verzendtool, waarmee je van het printen van verzendlabels, het versturen en het retouren van pakketten alles onder een dak hebt. In slechts 5 stappen is SendCloud opgenomen in jouw WYDO webshop.

Optimaliseer het verzendproces met SendCloud

Wil je het verzendproces van je webshop verbeteren? Met SendCloud kun je in 6 eenvoudige stappen het logistieke proces van je webhop aanpakken. Ga aan de slag met het printen van verzendlabels, en het verwerken en verzenden van pakketten.

Wij koppelen SendCloud aan je WYDO webshop

Verzend en verwerk je pakketten gemakkelijk met een integratie van SendCloud in je webshop. Meer dan 10,000 online winkeliers die SendCloud gebruiken verzenden 300% efficiënter. Sluit je nu aan en optimaliseer jouw logistieke proces.

Orders verwerken en labels printen

Alle binnenkomende bestellingen vanuit jouw WYDO webshop worden automatisch geïmporteerd naar je SendCloud account. Binnen SendCloud kun je eenvoudig verzendlabels aanmaken en printen. Heb je een printer? Laat je printer dan automatisch bestellingen uitprinten.

Je zendingen verzekeren

Stel automatisch in voor welk bedrag je jouw zending(en) wil verzekeren. Raakt je pakket zoek of beschadigd? Dan krijg je het aankoopbedrag inclusief verzendkosten in ieder geval terug.

Labels plakken & verzenden

Tijd om je pakketten te verzenden! Plak het uitgeprinte verzendlabel op de doos en overhandig je pakketten aan de gekozen vervoerder.

Geautomatiseerde Track & Trace

Houd je klanten op de hoogte over iedere status van hun bestelling met onze automatische Track & Trace e-mails.

Retouren makkelijk gemaakt

Creëer eenvoudig je persoonlijke retourportaal, zodat zowel jij als je klant de retourzending gemakkelijk en efficiënt kan afhandelen

Optimaal jouw verzendproces met SendCloud